Dah 2 Bulan Period 2 Hari Je

Salam normal ke tk dtg period 2 bulan. 2 solat hajat setiap malam jumaat.


Pin Page

5 selalu baca surah maryam surah yusuf.

. Dah dekat sangatlah tu. Tetapi tidak rasa sakit. Huhu ntah2 ada baby hahahah.

Selama 3 bulan tu aku memang datang bulan seperti biasa tempoh period dan keadaan period bulanan yang sama menyebabkan aku xmenjangka langsung yang aku ni hamil. Ia biasanya berlaku di awal kehamilan iaitu selalunya dirujukkan kepada umur kehamilan bermula dari persenyawaan hingga ke umur kehamilan 20 minggu. Then 2hari lagi macam tu ada lagi darah.

OHHH TIDAK aku sangat alert okey sebab teknologi kan dah canggih jadi period aku setiap bulan aku akan tanda di period taracker almaklumlah dah berkahwin ni kenalah ambil kira semua tu. Oh well 4 hari tak datang bulanperiod rasa macam panjang. Sy dah 2 hari lewat period.

Bila dah habis period 23 hari. Saya berumur 34thndah 3bulan period sy tak menentu. Time 11dpo tu dh sehari lewat period2x positif.

Tersenyum je kami dengar. Cx mmg jns regular period. Ketika itu janin di dalam rahem hanya mempunyai berat sekitar kurang 500 gm.

Pendarahan di awal kehamilan adalah tanda biasa bagi seseorang yang keguguran. Tak period 2 bulan. Then doctor explain pasni kena wat check-up sekali sebulan until usia 8 bulan lepas lapan bulan 2 minggu sekali.

Saya wanita baru berumur 21 tahun saya bimbang sebab dah 2 bulan tidak datang haid dan rasa risau takut ada apa-apa penyakit dan saya tak pernah bersetubuh dengan lelaki dan sebelum ini haid saya dapat dengan banyak tiba-tiba pulak sekarang haid saya tidak datang selama 2 bulan kenapa dan ape sebab nya ye. Cepat je result upt tu kluar dgn pantasnyealih2 12dpo dh jd negatif x timbul2 lak hahasimptom2 mcm nk hamil tu adebreast terasa lembut n bengkak jantung rasa berdebar2dkt vagina pn rasa mcm wateryAllahutak tahu kenape jd cmni huhuape pandangan yg patut sy buat ye. Haid tidak datang selama 2 bulan.

3 amalkan baca surah ayat Al-Anbiyaa 89 Al-imram ayat 38. Hahahah cx terbaca plak sbb cx dah 5days late ni. Tiba2 darah keluar lagi.

Got a bun in the oven. Kitorang risau takut tak prepare for that. Datang dalam sehari je.

Bila dah sampai 9 bulan when necessary la. Nervous and takut pon ada. Tapi bila fikir balik 9 bulan tempoh lama kau boleh prepare sepanjang tempoh tu.

4setiap pagi bace ya zal jalali wal ikram 11 x tiup dalam air niat hilangkan gangguan dalam badan dan semoga allah kurnia kan zuriat dan minum air masak tu.


Arly7gdopb2bgm


Pin By Pinklady With Zuwi On Testimony Pinklady Health Fitness Things To Sell Tutorial


Panduan Itinerary Seoul Korea Travelogue Seoul Korea 6 Hari 5 Malam


Panduan Itinerary Seoul Korea Travelogue Seoul Korea 6 Hari 5 Malam


Facebook


Facebook

Comments

Popular posts from this blog

サルスベリ に 似 た 木